Πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο αφιερωμένο στον Τουρισμό από το Google Partners.

Είχα τη χαρά να παρακολουθήσω το σεμινάριο, που δηλώνεται ήδη στον τίτλο της νέας μου ανάρτησης. Έχοντας περάσει πλέον τις εξετάσεις πιστοποίησης AdWords, έχω δηλώσει ότι με ενδιαφέρει να παρακολουθώ events που διοργανώνει η ίδια η Google. Πώς θα μπορούσα άλλωστε να κάνω αλλιώς, αφού οι αλλαγές στο μαγικό κόσμο του ίντερνετ είναι ραγδαίες και συνεχείς. Άλλωστε, ένα σεμινάριο από τους ανθρώπους της Google, δεν είναι κάτι που το προσπερνάς εύκολα.

Η είσοδος στο φουαγιέ

Έτσι, στις 19 Μαρτίου, το συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, του τεράστιου κτηρίου στη λεωφόρο Συγγρού, ντύθηκε με τα χρώματα της Google και πήραμε λίγη από τη δημιουργική ατμόσφαιρα που επικρατεί στα γραφεία της. Τα πάντα, από τις προσεγμένες κάρτες των συμμετεχόντων μέχρι τα ανθοδοχεία και τις καρέκλες, έφεραν τα γνωστά χρώματα του μπλε, κόκκινου, κίτρινου και πράσινου. Μια τσουλήθρα που κατέληγε σε αναπαυτικά πουφ με έβαλε σε πειρασμό, αλλά επειδή κανείς δεν το τόλμησε, αποφάσισα να μην είμαι εγώ ο πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο θέμα. Μας έδωσαν και μια ατζέντα στα χρώματα της Google :-).

 Το χαλαρό περιβάλλον, που ξέφευγε από το αποστεωμένο αυστηρό μπίζνες ύφος, διατηρήθηκε και την ώρα του σεμιναρίου. Τίποτα όμως δεν ήταν λιγότερο από επαγγελματικό και αυτό ακριβώς ήταν το πιο ενδιαφέρον. Πάνω σε μια εξέδρα, με ένα τεράστιο βίντεο γουόλ, που πραγματικά διευκόλυνε πάρα πολύ την παρακολούθηση, ανέβηκαν οι ομιλητές και ο καθένας ανέπτυξε ένα θέμα, που έδινε τροφή για σκέψη, προβληματισμό, αλλά και δημιουργικές ιδέες. Ο τουρισμός δεν επιλέχθηκε τυχαία από την Google, ως το θέμα του πρώτου εκπαιδευτικού σεμιναρίου. Έχει τεράστια σημασία για τη χώρα μας (ακούγεται κλισέ, αλλά δεν είναι), πολύ σημαντικές επιπτώσεις (στην οικονομία, την κοινωνία, τον πολιτισμό, τη σχέση με άλλους λαούς) και γι’αυτό είναι σημαντικό να στηρίζεται και να προβάλλεται ο κλάδος με επαγγελματικό τρόπο. Οι διαφημίσεις μέσω Google μπορούν να βοηθήσουν σωστά και αποτελεσματικά αυτό το ζωτικό κομμάτι της οικονομίας μας.

Η αίθουσα του σεμιναρίου.

 Ο Φιλήμων Παπαπολύζος (Google Engage Coordinator) προλόγιζε και καλωσόριζε τους ομιλητές (και αν δεν το ξεχνούσε, τους ρωτούσε για τους αγαπημένους τους προορισμούς). Η Μαρία Φουντά (Υπεύθυνη Marketing – Google Greece) παρουσίασε τις δυνατότητες της πλατφόρμας Google Partners. Από προσωπική εμπειρία, έχω να πω ότι είναι πολύ δυνατό εργαλείο και πρέπει να αφιερώσεις χρόνο, για να μάθεις να αξιοποιείς όλες τις δυνατότητες. Ακόμη, η Μαρία Φουντά παρουσίασε και ένα case study για το πώς τα Google Ads βοήθησαν το οικοτουριστικό χωριό Έναγρον. Τέλος, έδωσε συνοπτικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία, που δείχνουν τη σημασία του Τουρισμού για την ελληνική οικονομία. Ακολούθησε ο Μάρκος Κοεμτζόπουλος (Οικονομικός Αναλυτής – Google Greece), ο οποίος μέσα από στοιχεία και στατιστικές έδειξε ποια είναι η καλύτερη περίοδος για τη διαφήμιση των ξενοδοχειακών καταλημάτων με Google Ads και γιατί, ειδικά για τον τουριστικό κλάδο, είναι σημαντική η διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Οι αριθμοί για τον τουρισμό.

Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθούμε την τεράστια συμβολή του τουρισμού στην οικονομία της χώρας.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η ομιλία του Γεράσιμου Νικολόπουλου (ιδρυτή της Growth), που μας έδειξε τρόπους για την καλύτερη διαχείριση μιας καμπάνιας AdWords, που φυσικά μπορούν να αξιοποιηθούν και εκτός του τουριστικού κλάδου. Ήταν ο μόνος από τους ομιλητές που είχε εμμονή με το να μη φωτογραφίζουμε τις διαφάνειες της ομιλίας του. Κατανοητό και απόλυτα σεβαστό, αλλά επειδή δεν είμαι ο Νίο να μου φορτώνεις τα δεδομένα στον εγκέφαλο και πόσες σημειώσεις να κρατήσω από μια παρουσίαση διάρκειας 45′ (αν θυμάμαι σωστά), την επόμενη φορά ας έχει κάποιο υλικό που να επιτρέπεται να το φωτογραφίσουμε κι εμείς οι κοινοί θνητοί. O Σπύρος Μυλωνάς (business Consultant – Krataion Consulting) με ένα διαδραστικό τρόπο, επισήμανε πόσο σημαντικό είναι η έκφραση της δημιουργικότητας στη διαφήμιση. Φυσικά, δεν αναφερόταν στο τελικό προϊόν, αυτό που βλέπουμε στην τηλεόραση, το περιοδικό, το ίντερνετ, αλλά ότι η δημιουργικότητα είναι απαραίτητο να ξεκινάει μέσα από το επαγγελματικό περιβάλλον, να μην την φοβόμαστε και φυσικά να μη συγχέουμε τη σοβαρότητα με τη σοβαροφάνεια. Τον βοήθησαν και οι θρυλικοί Queen με το Bohemian Rapsody. Το σεμινάριο έκλεισε με την παρουσίαση δύο case study ξενοδοχείων, που δεν φοβήθηκαν να επενδύσουν, να αξιοποιήσουν το AdWords και να επανατοποθετηθούν στη σύγχρονη τουριστική αγορά.

Το μπαρ

Το μπαρ

Ήταν μια όμορφη δημιουργική μέρα και ανυπομονώ για το επόμενο σεμινάριο από την Google. Αυτό που κράτησα είναι οι ενδιαφέρουσες ιδέες, οι ιδιαιτερότητες του τουριστικού κλάδου σε θέματα διαφήμισης, οι προβληματισμοί που αναπτύχθηκαν.

Advertisements

Οι σκέψεις σας

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s